ЯCRM - система автоматизації бізнесу для торгівельних компаній

  • Ліди та продажі

    Можливість вести базу клієнтів, спостерігати за статусами

  • Склад та фінанси

    Рух коштів компанії, мультириквізити

  • Особистий кабінет співробітника

    Надається окремий доступ для кожного працівника

  • Черги

    Рівномірний розподіл заявок по менеджерам

  • Аналітика

    Створення різноманітних графіків і діаграм

  • Інтеграції

    Всі необхідні сервiси для бізнесу в одному кабiнетi

Запрошуємо для тестування у CRM систему Яprofi

Наші фахівці супроводжують і допомагають по функціоналу системи та виниклим питанням

Докладніше

Легко керуйте своїм бізнесом за допомогою ЯCRM!

Оптимізуйте процеси, підвищуйте продуктивність і покращуйте взаємодію з клієнтами. Отримайте повний контроль над продажами, маркетингом і обслуговуванням клієнтів за допомогою нашої інтуїтивно зрозумілої платформи.

Переваги автоматизації продажу

Впровадження CRM в Україні для свого бізнесу дозволить збільшити лояльність клієнтів, підвищити конверсію та збільшити зростання повторних продажів.

Плюси використання CRM для інтернет магазину та іншого бізнесу:

  • можливість переглядати історію взаємодії із клієнтом. Для кожного клієнта виділяється картка, де зібрана вся інформація: від номерів телефону до повної історії покупок та платежів;
  • скорочення часу виконання одноманітних завдань;
  • спрощення комунікації між співробітниками та відділами;
  • структуризація бази даних дозволить відділу маркетингу сегментувати клієнтів, аналізувати та відстежувати поведінку клієнтів.

Функціонал та можливості ЯCRM

За допомогою ЯCRM ви можете вирішити та автоматизувати такі задачі та процеси:

  1. Єдина база клієнтів – ліди з усіх маркетплейсів, сайтів, лендингів та соціальних мереж збираються в одній базі.
  2. Єдина база замовлень з повною інформацією про клієнта, історію замовлень, коментарі працівників.
  3. Фінанси - управління доходами та витратами, управління грошовими переказами в одному кабінеті, планування платежів.
  4. Склад – можливість оприбуткування товарів, інформація про залишки товарів на складах, автоматичні списання, додавання кількох складів, переміщення між складами.
  5. Товари - ведення товарообігу, поділ товару за групами та категоріями, повна інформація про кожен товар.
  6. Постачальники – облік та інформація про всіх контрагентів, з якими працює компанія.
  7. Аналітика та звітність: система надає аналітичні інструменти для отримання огляду бізнес-операцій, а також створює звіти та аналізи, які допомагають приймати стратегічні рішення.

Інтеграція ЯCRM з іншими сервісами

За допомогою інтеграції зі сторонніми сервісами та маркетплейсами можна налаштовувати та автоматизувати необхідні вам бізнес процеси.

Які сервіси вже інтегровані в ЯCRM:

  • ПриватБанк – отримання вхідних та вихідних платежів, виписок за картками, контроль оплати від клієнтів;
  • Rozetka – автоперенесення замовлень з магазинів Rozetka, мультиканальність;
  • Prom.ua – створення та обробка замовлень з маркетплейсу в одному кабінеті;
  • Binotel – автоматичне створення заявок у CRM, історія дзвінків, запис розмов, можливість відстеження рекламних джерел.
  • Нова Пошта - створення ТТН до замовлень.
  • Gmail – отримання вхідних листів із вибраних джерел.

Ціна

4000 UAH

Клієнти
Послуги
Склад
Замовлення
Заявки
Фінанси
Аналітика
Інтеграції
Почати працювати

Яprofi - CRM для роздрібної торгівлі та маркетплейс одночасно

В розробці

  • Зарплатний модуль

    Автоматичний розрахунок заробітної плати працівників

  • Інтеграція

    З популярними соціальними мережами та месенджерами

  • Зарплатний модуль

    Автоматичний розрахунок заробітної плати працівників