ЯCRM - система автоматизації бізнесу для торгівельних компаній
Запрошуємо для тестування у CRM систему Яprofi
Наші фахівці супроводжують і допомагають по функціоналу системи та виниклим питанням
Легко керуйте своїм бізнесом за допомогою ЯCRM!
Оптимізуйте процеси, підвищуйте продуктивність і покращуйте взаємодію з клієнтами. Отримайте повний контроль над продажами, маркетингом і обслуговуванням клієнтів за допомогою нашої інтуїтивно зрозумілої платформи.
Переваги автоматизації продажу
Впровадження CRM в Україні для свого бізнесу дозволить збільшити лояльність клієнтів, підвищити конверсію та збільшити зростання повторних продажів.
Плюси використання CRM для інтернет магазину та іншого бізнесу:
- можливість переглядати історію взаємодії із клієнтом. Для кожного клієнта виділяється картка, де зібрана вся інформація: від номерів телефону до повної історії покупок та платежів;
- скорочення часу виконання одноманітних завдань;
- спрощення комунікації між співробітниками та відділами;
- структуризація бази даних дозволить відділу маркетингу сегментувати клієнтів, аналізувати та відстежувати поведінку клієнтів.
Функціонал та можливості ЯCRM
За допомогою ЯCRM ви можете вирішити та автоматизувати такі задачі та процеси:
- Єдина база клієнтів – ліди з усіх маркетплейсів, сайтів, лендингів та соціальних мереж збираються в одній базі.
- Єдина база замовлень з повною інформацією про клієнта, історію замовлень, коментарі працівників.
- Фінанси - управління доходами та витратами, управління грошовими переказами в одному кабінеті, планування платежів.
- Склад – можливість оприбуткування товарів, інформація про залишки товарів на складах, автоматичні списання, додавання кількох складів, переміщення між складами.
- Товари - ведення товарообігу, поділ товару за групами та категоріями, повна інформація про кожен товар.
- Постачальники – облік та інформація про всіх контрагентів, з якими працює компанія.
- Аналітика та звітність: система надає аналітичні інструменти для отримання огляду бізнес-операцій, а також створює звіти та аналізи, які допомагають приймати стратегічні рішення.
Інтеграція ЯCRM з іншими сервісами
За допомогою інтеграції зі сторонніми сервісами та маркетплейсами можна налаштовувати та автоматизувати необхідні вам бізнес процеси.
Які сервіси вже інтегровані в ЯCRM:
- ПриватБанк – отримання вхідних та вихідних платежів, виписок за картками, контроль оплати від клієнтів;
- Rozetka – автоперенесення замовлень з магазинів Rozetka, мультиканальність;
- Prom.ua – створення та обробка замовлень з маркетплейсу в одному кабінеті;
- Binotel – автоматичне створення заявок у CRM, історія дзвінків, запис розмов, можливість відстеження рекламних джерел.
- Нова Пошта - створення ТТН до замовлень.
- Gmail – отримання вхідних листів із вибраних джерел.
Ціна
4000 UAH |
|
---|---|
Клієнти
|
|
Послуги
|
|
Склад
|
|
Замовлення
|
|
Заявки
|
|
Фінанси
|
|
Аналітика
|
|
Інтеграції
|
|
Почати працювати |